title

تعیین شاخص‌های کلیدی وفادارسازی مشتریان بر اساس گروه‌بندی مشتری در مدل بانکداری جامع در شعب بانک تجارت استان اردبیل

مهرتک, محمد and دادفر, ابراهیم and علیزاده, محمدهادی (1397) تعیین شاخص‌های کلیدی وفادارسازی مشتریان بر اساس گروه‌بندی مشتری در مدل بانکداری جامع در شعب بانک تجارت استان اردبیل. Masters (پایان نامه) دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر.



[img]
Preview
Text
257kB
[img]
Preview
Text
62kB

Persian Abstract

چکیده هدف از انجام این پژوهش تعیین شاخص‌های کلیدی وفادارسازی مشتریان بر اساس گروه‌بندی مشتری در مدل بانکداری جامع در شعب بانک تجارت استان اردبیل بود. روش تحقیق در این پژوهش از تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی از لحاظ نحوه گردآوری اطلاعات توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری تحقیق حاضر کارمندان شعب بانک تجارت استان اردبیل به تعداد 600 نفر می‌باشد. جهت انتخاب نمونه از روش نمونه‌گیری تصادفی استفاده شد و برای تعیین تعداد اعضای نمونه از جدول مورگان استفاده شد که تعداد اعضای نمونه 234 نفر به دست آمدش. برای اندازه گیری متغیر های این تحقیق، از دو پرسشنامه استاندارد بانکداری جامع و وفاداری مشتریان استفاده شد. به‌منظور آزمون فرضیات تحقیق از آزمون‌های کلموگروف اسمیرنوف و آزمون های همبستگی پیرسون و رگرسیون در نرم‌افزار SPSS استفاده شده است. نتايج تحقيق حاكي از آن بود كه بانکداری جامع بر وفاداری مشتریان تاثیر معناداري دارد.

Title

Determination of key indicators of customer loyalty based on customer grouping in comprehensive banking model in the Tejarat bank branches of Ardebil province

English Abstract

Abstract The purpose of this study was to determine the key indicators of customer loyalty based on customer grouping in the comprehensive banking model in the branches of the trade bank of Ardebil. The research method in this research was applied to the purpose of this study in terms of collecting descriptive information of correlation type. The statistical population of the study is the employees of branches of the bank of trade in Ardebil province of 600 people. A random sampling method is used to select the sample. Morgan table is used to determine the number of sample members. The sample number is 234 people. To measure the variables of this research, two standard questionnaires of comprehensive banking and customer loyalty were used. In order to test the hypothesis of the research, Kolmogorov-Smirnov tests and regression tests were used in SPSS software. The results of the research indicate that comprehensive banking has a significant effect on customer loyalty.

Item Type:Thesis (Masters)
زبان سند : فارسی
استاد راهنما :محمد مهرتک
استاد مشاور :ابراهیم دادفر
دانشجو :محمدهادی علیزاده
Uncontrolled Keywords:بانکداری جامع، وفاداری مشتریان، بانک تجارت، استان اردبیل.
کلیدواژه ها (انگلیسی):Comprehensive Banking, Customer Loyalty, Bank of Commerce, Ardebil Province
Subjects:WA Public Health
WA Public Health
Divisions:Faculty of Medicine > Department of Basic Sciences > Department of Health Information Management
ID Code:11051
Deposited By: Dr Mohammad Mehrtak
Deposited On:21 Sep 1397 11:44
Last Modified:21 Sep 1397 11:45

Repository Staff Only: item control page

Document Downloads

More statistics for this item...