title

اصول طراحی پیام های بهداشتی

نژاددادگر, نازیلا and زاهدی, لیلا (1396) اصول طراحی پیام های بهداشتی. اصول طراحی پیامهای بهداشتی, 1 (1). محقق اردبیلی, اردبیل. شابک 978600344470

[img]
Preview
Image
376kB
[img]
Preview
Image - Cover Image
826kB

Persian Abstract

انسان موحودی است اجتماعی که با محیط پیرامون خود ارتباط نزدیکی دارددر حقیقت تاثیر گذاری بر محیط وتاثیر پذیری از آن ویژگی برجسته انسان به شما می رود ارتباط فرایند انقال اطلاعات بین انسان وپیرامونش می باشد در یک فرایند ارتباطی معنای مورد نظر شروع کننده ارتباط بصورت کلمات ونشانه ها رمزگذاری می شود وانتظار می رود مخاطبین ارتباط بتوانند با رمزگشایی از این نشانه ها وکلمات به معنی مورد نظر منبع ارتباط پی ببرند در نهایت آنچه در ارتباط منتقل می شود پیام است که مجموعه ای از رمز ها ونمادها است

Title

Principles of designing health messages


Item Type:Book
زبان سند : فارسی
نویسنده :نازیلا نژاددادگر
نویسنده :لیلا زاهدی
Uncontrolled Keywords:پیام بهداشتی، فراورده های سلامت پرور، آگهی های تبلیغاتی
Subjects:WA Public Health
WA Public Health

WA Public Health > Public Health Education WA.18
WA Public Health > Public Health Education WA.18
Divisions:Faculty of Health > Department of Health Education
ID Code:12553
Deposited By: mrs nazila nezhaddadgr
Deposited On:05 Oct 1398 10:31
Last Modified:05 Oct 1398 10:31

Repository Staff Only: item control page

Document Downloads

More statistics for this item...