title

شناسایی وبررسی عوامل تاثیر گذار درموفقیت شرکتهای محصولات فرهنگی دراستان اردبیل

ادهم, داود ، صالحی, خدیجه (1401) شناسایی وبررسی عوامل تاثیر گذار درموفقیت شرکتهای محصولات فرهنگی دراستان اردبیل. کارشناسی ارشد (پایان نامه) دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی شهرستان گرمی استان اردبیل ایران.

متن کامل


[img] متنی - گزارش نهایی طرح تحقیقاتی/ پایان نامه
محدود به فقط پرسنل سامانه

831kB

خلاصه فارسی

هدف از پژوهش حاضر شناسایی وبررسی عوامل تاثیر گذار درموفقیت شرکتهای محصولات فرهنگی دراستان اردبیل می¬باشد. از لحاظ هدف پژوهش از نوع کاربردی، از لحاظ روش انجام تحقیق توصیفی- هم بستگی می‌باشد. کلیه مشتریان شرکتهای محصولات فرهنگی در استان اردبیل می‌باشند. که تعداد آنها به علت نا مشخص بودن به صورت نامحدود در نظر گرفته شده است. روش مورد استفاده برای نمونه ¬گیری روش تصادفی ساده بود. برای تعیین حجم نمونه نیز از جدول مورگان استفاده شده است که طبق این ¬جدول تعداد نمونه آماری برابر 384 نفر بدست آمده است.تحقیق حاضر در دو بخش نظری و عملی انجام شده است. در بخش نظری، اطلاعات لازم با استفاده از روش کتابخانهای و اسنادی بدست آمد و در بخش عملی، برای جمع آوری اطلاعات از روش میدانی و از پرسشنامه ¬های استاندارد استفاده گردیده است. آزمونهای روایی و پایایی این پرسشنامه ¬ها انجام گرفته ¬اند. تجزیه و تحلیل داده ¬ها با استفاده از نرم افزار SPSS و با آزمون تی تک نمونه ای انجام گرفته است و نتایج پژوهش حاکی از آن است که ابعاد سبکهای ارتباطی (تعامل ¬گرایی، وظیفه ¬گرایی و فردگرایی)، ویژگیهای شخصیتی(روان آزرده، برون گرایی، انعطاف پذیری یا پذیرش، دلپذیر بودن، با وجدان بودن یا وظیفه شناسی) و نوع مشتری (تغییرجو، احساسی ‌بودن و منطقی ‌بودن) در موفقیت بازاریایان شرکتهای محصولات فرهنگی در استان اردبیل تاثیر معنی داری دارد.

عنوان انگليسی

identify and examine the influencing factors in the success of cultural products companies in Ardabil province

خلاصه انگلیسی

The purpose of the current research is to identify and examine the influencing factors in the success of cultural products companies in Ardabil province. In terms of the purpose of the research, they are of the applied type, in terms of the descriptive-correlation research method. All customers of cultural products companies are in Ardabil province. whose number is considered unlimited due to uncertainty. The method used for sampling was a simple random method. To determine the sample size, Morgan's table was used, and according to this table, the number of statistical samples was 384 people. The present research was conducted in two theoretical and practical parts. In the theoretical part, the necessary information was obtained using the library and document method, and in the practical part, the field method and standard questionnaires were used to collect information. Validity and reliability tests of these questionnaires have been done. Data analysis has been done using SPSS software and a sample T-Tech test, and the results of the research indicate that the dimensions of communication styles (interactivity, task orientation and individualism), personality traits (aggressiveness) , extroversion, flexibility or adaptability, agreeableness, conscientiousness or conscientiousness) and customer type (change-seeking, emotional and logical) have a significant impact on the success of cultural product companies' marketers in Ardabil province.

نوع سند :پایان نامه (کارشناسی ارشد )
زبان سند : فارسی
استاد راهنما :داود ادهم
دانشجو :خدیجه صالحی
کلیدواژه ها (فارسی):موفقیت بازاریان، محصولات فرهنگی ، استان اردبیل
کلیدواژه ها (انگلیسی):marketers' success, cultural products, Ardabil province
موضوعات :WA بهداشت عمومي > WA 18 آموزش بهداشت
WA بهداشت عمومي > WA 18 آموزش بهداشت
بخش های دانشگاهی :دانشکده بهداشت > مدیریت سلامت
کد شناسایی :16843
ارائه شده توسط : دکتر داود ادهم
ارائه شده در تاریخ :20 اسفند 1401 13:08
آخرین تغییر :20 اسفند 1401 13:08

فقط پرسنل کتابخانه صفحه کنترل اسناد

Document Downloads

More statistics for this item...