title

قصه گویی ، روشی نوین در آموزش بالینی دانشجویان

مصطفی زاده, فریده (1389) قصه گویی ، روشی نوین در آموزش بالینی دانشجویان. پ‍ژوهش در آموزش علوم پزشكي ــ 2 (2). ص.ص.53-57. شاپا 7284-2008

متن کامل

[img]
پیش نمایش
متنی - نسخه چاپ شده
1MB

آدرس اینترنتی رسمی : http://www.edcjour.gums.ac.ir

خلاصه فارسی

مقدمه : قصه گویی یک روش آموزشی فعال و موثر در امر آموزش بالینی پرستاری و مامایی بشمار میرود که باعث ایجاد یادگیری عمیق و تفکر انتقادی در دانشجویان و ارتقاء سطح مهارتها ی بالینی در دانشجویان می شود . قصه و قصه گویی قرن هاست که بهترین راه بیان ارزوهاست و قصه زبان مشترک انسان ها برای انتقال ارزشهای اخلاقی و معنوی از نسلی به نسل دیگر است.قصه گویی در افرایش دانش و عملکرد دانشجویان در بالین اثر بیشتری از روش سخنرانی دارد و توصیه میشود ار این روش برای اموزش بالینی دانشجویان استفاده شود.

عنوان انگليسی

Storytelling : a new clinical education method

خلاصه انگلیسی

Background : Storytelling is on of the efficacy educational method which can be used in the Midwifery clinical education programs . Storytelling is on of the effective educational method whice can be used in clinical education programs. teaching that increased cognitive learning and skills in students. The purpose of review study was determined of use in storytelling in clinical education in students Conclusion: the impact of storytelling method in enhanced Midwifery knowledge was significantly more than simple lecture method. There fore it is highly recommended to use this method for teaching in Midwifery students.

نوع سند :مقاله
زبان سند : فارسی
نویسنده مسئول :فریده مصطفی زاده
کلیدواژه ها (فارسی):دانشجويان ، قصه گويي ، اموزش باليني
کلیدواژه ها (انگلیسی): students - storytelling - clinical education
موضوعات :WQ مامایی > WQ.18 آموزش مامايي
بخش های دانشگاهی :دانشکده پرستاری و مامایی > بخش مامایی
کد شناسایی :2386
ارائه شده توسط : خانم فریده مصطفی زاده
ارائه شده در تاریخ :09 خرداد 1390 07:53
آخرین تغییر :01 تیر 1393 08:33

فقط پرسنل کتابخانه صفحه کنترل اسناد

Document Downloads

More statistics for this item...