title

اصول طراحی پیام های بهداشتی

نژاددادگر, نازیلا ، زاهدی, لیلا (1396) اصول طراحی پیام های بهداشتی. اصول طراحی پیامهای بهداشتی, 1 (1). محقق اردبیلی, اردبیل. شابک 978600344470

متن کامل

[img]
پیش نمایش
تصویر
376kB
[img]
پیش نمایش
تصویر - تصویر روی جلد
826kB

خلاصه فارسی

انسان موحودی است اجتماعی که با محیط پیرامون خود ارتباط نزدیکی دارددر حقیقت تاثیر گذاری بر محیط وتاثیر پذیری از آن ویژگی برجسته انسان به شما می رود ارتباط فرایند انقال اطلاعات بین انسان وپیرامونش می باشد در یک فرایند ارتباطی معنای مورد نظر شروع کننده ارتباط بصورت کلمات ونشانه ها رمزگذاری می شود وانتظار می رود مخاطبین ارتباط بتوانند با رمزگشایی از این نشانه ها وکلمات به معنی مورد نظر منبع ارتباط پی ببرند در نهایت آنچه در ارتباط منتقل می شود پیام است که مجموعه ای از رمز ها ونمادها است

عنوان انگليسی

Principles of designing health messages


نوع سند :کتاب
زبان سند : فارسی
نویسنده :نازیلا نژاددادگر
نویسنده :لیلا زاهدی
کلیدواژه ها (فارسی):پیام بهداشتی، فراورده های سلامت پرور، آگهی های تبلیغاتی
موضوعات :WA بهداشت عمومي
WA بهداشت عمومي

WA بهداشت عمومي > WA 18 آموزش بهداشت
WA بهداشت عمومي > WA 18 آموزش بهداشت
بخش های دانشگاهی :دانشکده بهداشت > آموزش بهداشت
کد شناسایی :12553
ارائه شده توسط : دکتر نازیلا نژاددادگر
ارائه شده در تاریخ :05 دی 1398 10:31
آخرین تغییر :05 دی 1398 10:31

فقط پرسنل کتابخانه صفحه کنترل اسناد

Document Downloads

More statistics for this item...