نژاددادگر, نازیلا ، زاهدی, لیلا (1396) اصول طراحی پیام های بهداشتی. اصول طراحی پیامهای بهداشتی, 1 (1). محقق اردبیلی, اردبیل. شابک 978600344470
متن کامل
![]()
|
تصویر
376kB | |
![]()
|
تصویر
- تصویر روی جلد
826kB |
خلاصه فارسی
انسان موحودی است اجتماعی که با محیط پیرامون خود ارتباط نزدیکی دارددر حقیقت تاثیر گذاری بر محیط وتاثیر پذیری از آن ویژگی برجسته انسان به شما می رود ارتباط فرایند انقال اطلاعات بین انسان وپیرامونش می باشد در یک فرایند ارتباطی معنای مورد نظر شروع کننده ارتباط بصورت کلمات ونشانه ها رمزگذاری می شود وانتظار می رود مخاطبین ارتباط بتوانند با رمزگشایی از این نشانه ها وکلمات به معنی مورد نظر منبع ارتباط پی ببرند در نهایت آنچه در ارتباط منتقل می شود پیام است که مجموعه ای از رمز ها ونمادها است
عنوان انگليسی
Principles of designing health messages
نوع سند : | کتاب |
---|---|
زبان سند : | فارسی |
نویسنده : | نازیلا نژاددادگر |
نویسنده : | لیلا زاهدی |
کلیدواژه ها (فارسی): | پیام بهداشتی، فراورده های سلامت پرور، آگهی های تبلیغاتی |
موضوعات : | WA بهداشت عمومي WA بهداشت عمومي WA بهداشت عمومي > WA 18 آموزش بهداشت WA بهداشت عمومي > WA 18 آموزش بهداشت |
بخش های دانشگاهی : | دانشکده بهداشت > آموزش بهداشت |
کد شناسایی : | 12553 |
ارائه شده توسط : | دکتر نازیلا نژاددادگر |
ارائه شده در تاریخ : | 05 دی 1398 10:31 |
آخرین تغییر : | 05 دی 1398 10:31 |
فقط پرسنل کتابخانه صفحه کنترل اسناد